پست بانک هم بورسی می شود

اسماعیل غلامی ، معاون سازمان خصوصی سازی  در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد :  شرکت پست بانک برای ورود به بورس تمامی شرایط را احراز کرده  و هیچ محدودیتی ندارد.وی با اشاره به اینکه سهام پست بانک آماده عرضه در بازار سرمایه است ،افزود : چنانچه صورتهای مالی سال ۸۸ این شرکت …

اسماعیل غلامی ، معاون سازمان خصوصی سازی  در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد :  شرکت پست بانک برای ورود به بورس تمامی شرایط را احراز کرده  و هیچ محدودیتی ندارد.
وی با اشاره به اینکه سهام پست بانک آماده عرضه در بازار سرمایه است ،افزود : چنانچه صورتهای مالی سال ۸۸ این شرکت به سازمان بورس ارایه شود، هیچ مشکلی برای عرضه سهام آن در بورس وجود نخواهد داشت .
غلامی بر ادامه روند واگذاریهای بیشتر تا پایان سال جاری تأکید کرد وگفت :پست بانک ایران با تسریع در امور خود برای بورسی شدن به زودی روانه بازار سرمایه می شود .
گفتنی است ورود پست بانک ایران به بازار سرمایه  در راستای اجرایی شدن سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی صورت می گیرد و با نظر مثبت سازمان بورس ،سازمان خصوصی سازی و بانک مرکزی سهام این بانک به زودی در بورس عرضه می شود.
پست بانک مم اکنون یکی از شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا