نهایی شدن پرتال استانی بوشهر تا پایان تیرماه

هادی ملک پرست در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه مرکز خدمات داده با ظرفیت پوشش نیازهای داده ای استان بوشهر راه اندازی شده ،اظهار داشت: پرتال خدمات الکترونیکی، ایجاد زیرساخت شبکه ای بین ۵۶۰ نقطه دولتی و تجهیز ۲۰۰ کلاس هوشمند از پروژه های فناوری اطلاعات در دست اجرا دراین …

هادی ملک پرست در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه مرکز خدمات داده با ظرفیت پوشش نیازهای داده ای استان بوشهر راه اندازی شده ،اظهار داشت: پرتال خدمات الکترونیکی، ایجاد زیرساخت شبکه ای بین ۵۶۰ نقطه دولتی و تجهیز ۲۰۰ کلاس هوشمند از پروژه های فناوری اطلاعات در دست اجرا دراین استان است.
وی افزود: با پیاده سازی ۵۶۰ نقطه الکترونیک استان بوشهر، تمامی مراکز دولتی در این استان به یکدیگر مرتبط  خواهند شد.
به گفته وی۵۶۰ نقطه دولتی  شامل  اتصال مدارس، بیمارستان، وزارت بهداشت وسایر دستگاههایی خواهد بود که خدمات الکترونیک بر روی آنها ارائه می شوند.
 ملک پرست تصریح کرد: این نقاط دولتی بر طبق برنامه زمان بندی خود حداقل تا مهر ماه و حداکثر تا آذر ماه مورد بهر برداری قرار می گیرند.
وی گفت: درحال حاضر این  طرح درمرحله نصب تجهیزات قرار دارد وتا چند ماه آینده قابل بهره برداری خواهد بود.
مدیرکل تحقیق و توسعه شرکت فناوری اطلاعات افزود: مهمترین زیرساخت دولت الکترونیک ایجاد مرکز داده است که با راه اندازی این مرکز در بوشهر، از این پس میزبانی تمامی وبسایت های دولتی به این مرکز منتقل خواهد شد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا