کره جنوبي از بند شبکه فرسوده HELIO آزاد مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تريدينگ مارکت”، شرکت اسکا تلکام ، مهمترين اپراتور کره جنوبي شبکه HELIO را  از سال ۲۰۰۶ به بهره برداري رساند و اکنون به علت قديمي شدن اين شبکه و عدم کارايي ، آن را با قيمت ارزان به ويرجين موبايل آمريکا مي فروشد.شبکه  HELIO …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تريدينگ مارکت”، شرکت اسکا تلکام ، مهمترين اپراتور کره جنوبي شبکه HELIO را  از سال ۲۰۰۶ به بهره برداري رساند و اکنون به علت قديمي شدن اين شبکه و عدم کارايي ، آن را با قيمت ارزان به ويرجين موبايل آمريکا مي فروشد.
شبکه  HELIO به عنوان شريک ثابت EARTHLINK که ارايه دهنده سرويس هاي اينترنتي است فعاليت مي کند.
شرکت آمريکايي “هليو” در ژانويه سال ۲۰۰۵ ميلادي در آمريکا تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن در شهر لس آنجلس قراردارد و با شرکت هاي SK Telecom. و EarthLink Inc. همکاري مي کند.
شرکت هليو در زمينه عرضه سرويس هاي بي سيم  (وايرلس)  فعاليت مي کند و توليدات نرم افزاري  آن Sprint MVNO,  CDMA و ۱xEvDO
است.
اسکا تلکام بزرگ ترين اپراتور خطوط ثابت کره جنوبي از لحاظ درآمد به شمار مي آيد و اين اپراتور ۹/۳۸ درصد از سهم بازار اين کشور را در اختيار دارد و اگر بتواند امتياز اين قرارداد را نيز به دست آورد مي تواند سهم خود را در بازار تا ۶/۴۳ درصد افزايش دهد.
تعداد کاربران کره جنوبي تا پايان دسامبر۲۰۰۶ ميلادي ، ۴ميليون و ۱۹۰هزار نفر و ضريب نفوذ آن  28/82 درصد بوده است.
در اين کشور دو اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که اسکاتلکام با ۲۰ميليون و ۲۷۰هزار نفر ربته اول را در اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا