ودایع مشترکان تلفن همراه و ثابت نزد مخابرات باقی می ماند

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشترکانی که ودایع آنان نزد شرکت مخابرات باقی بماند می توانند از مزایای ودایع خود استفاده کنند.مزایای ودایع تلفن همراه دائمی و تلفن ثابت شامل استفاده از تعرفه پایین تر مکالمات تا سقف ۲۰ درصد، اعتبار مکالمه تا سقف ودیعه …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشترکانی که ودایع آنان نزد شرکت مخابرات باقی بماند می توانند از مزایای ودایع خود استفاده کنند.
مزایای ودایع تلفن همراه دائمی و تلفن ثابت شامل استفاده از تعرفه پایین تر مکالمات تا سقف ۲۰ درصد، اعتبار مکالمه تا سقف ودیعه و استفاده از رومینگ بین الملل بدون سپردن ودیعه جدید می باشد. همچنین مشترکانی که ودیعه آنان نزد شرکت مخابرات باقی بماند  در صورت داشتن بدهی تا سقف ودیعه، تلفن آنان قطع نخواهد شد.
در ادامه این گزارش آمده است: چنانچه مشترکین به هر دلیلی نتوانند یا نخواهند از تلفن ثابت یا همراه خود استفاده نمایند، می توانند با مراجعه به امور مشترکین شرکت مخابرات با تحویل سیم کارت یا خط تلفن ثابت خود ، ودیعه در اختیار مخابرات را دریافت نمایند.
گفتنی است این ودایع پس از کسر مالیات و هزینه نصب و سهم دولت به مشترکین پرداخت خواهد شد. به عنوان مثال افرادی که تلفن همراه خود را با قیمت ۴۴۰ هزار تومان خریداری نموده اند ۲۸۸ هزار تومان ودیعه نزد مخابرات دارندو این مبلغ را دریافت خواهند کرد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا