طرح جامع پست کشور تهیه می شود

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عبد خضر کامرانی اظهار داشت: تهیه طرح جامع توسعه پست کشور یکی از تکالیف برنامه چهارم توسعه در زیر بخش پست است.وی افزود: راه اندازی و شکل گیری نهاد تنظیم مقررات پستی در چارچوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عبد خضر کامرانی اظهار داشت: تهیه طرح جامع توسعه پست کشور یکی از تکالیف برنامه چهارم توسعه در زیر بخش پست است.
وی افزود: راه اندازی و شکل گیری نهاد تنظیم مقررات پستی در چارچوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یکی دیگر از اقدامات مهم و اساسی انجام شده در راستای برنامه چهارم توسعه می باشد.
وی با بیان اینکه بر اساس برنامه چهارم توسعه، شرکت پست می بایست بهنگام سازی، تقویت و توسعه بانک اطلاعات کد پستی را با همکاری دستگاه های اجرایی، عملیاتی می کرد، خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات، آمار موجود این شاخص تاکنون حدود ۸۰ درصد عملیاتی شده و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
معاون ارتباطات و برنامه ریزی گفت: در حال حاضر شرکت پست حدود ۹۴ درصد تعهدات خود در بخش عرضه خدمات در دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی را اجرایی کرده که با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
وی ادامه داد: این در حالی است که با مشارکت بخش خصوصی اجرای این شاخص در دفاتر پیشخوان دولت در مناطق شهری شاهد تحقق بیش از ۲۰۰ درصدی بوده است.
کامرانی تصریح کرد: شرکت پست توانسته است ۹۵ درصد از تعهدات خود در خصوص مطالعه راه اندازی خدمات نوین پستی در بخش پست ترکیبی عملیاتی کند.
وی تأکید کرد: “استقرار نظام کنترل کیفیت فعالیت و سنجش رضایت مشتری “و “ساماندهی توزیع مرسولات پستی” و “ایجاد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری” از دیگر اقدامات مهم و اساسی زیر بخش پست در برنامه چهارم توسعه است که زودتر از موعد مقرر به طور کامل عملیاتی شده است.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا