تقاضا برای خرید هدست بلوتوث های تلفن همراه به طور چشمگیری افزایش یافت

“پدارم الیکایی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با شروع فصل تابستان و ایام سفر میزان استقبال خریداران لوازم جانبی گوشی تلفن همراه به خصوص انواع هندزفری و هدست بلوتوث افزایش چشمگیری یافته است.وی افزود: با وجود راکد بودن بازار تلفن همراه، بازار لوازم جانبی این کالای ارتباطی نیز به …

“پدارم الیکایی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با شروع فصل تابستان و ایام سفر میزان استقبال خریداران لوازم جانبی گوشی تلفن همراه به خصوص انواع هندزفری و هدست بلوتوث افزایش چشمگیری یافته است.
وی افزود: با وجود راکد بودن بازار تلفن همراه، بازار لوازم جانبی این کالای ارتباطی نیز به دلیل افزایش خرید و فروش، دوران پر رونقی را سپری می کند.
همچنین مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه با اشاره به بالا بودن میزان تعرفه واردات گوشی تلفن همراه خاطرنشان کرد: تعرفه ۲۵ درصدی واردات گوشی تلفن همراه تنها به نفع قاچاقچیان است، چرا که فعالان غیرقانونی تا کنون توانسته اند با گسترش فعالیت در این زمینه بیش از ۹۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهند.
 الیکایی معتقد است که بیشتر شرکت های واردکننده گوشی تلفن همراه نیز تنها به صورت محدودی گوشی روانه بازار می کنند.
وی با اشاره به آشفته ماندن بازار گوشی تلفن همراه و افزایش روز افزون قاچاق این کالای ارتباطی در سطح کشور گفت: متاسفانه نهادی مسوولیت و وظیفه نظارت بر این بازار را به صورت مستقل بر عهده نمی گیرد. الیکایی افزود: چنانچه از سوی نهادهای دولتی با قاچاق این کالا مبارزه جدی صورت نگیرد، سالانه هزینه هنگفتی به صورت غیرقانونی از کشور خارج می شود.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا