اطلاعات ترافیکی تهران به صورت نرم افزاری ارائه می شود

غلامرضا مروجی  در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: این اطلاعات به صورت نرم افزاری و با استفاده از وب به علاقه مندان ارائه شده و به این شکل کوتاه ترین ،ارزان ترین و یا اقتصادی ترین مسیر به متقاضی پیشهاد داده می شود. وی با بیان اینکه ارائه ساده ترین حالت های اطلاعاتی درزمینه وضعیت ترافیکی …

غلامرضا مروجی  در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: این اطلاعات به صورت نرم افزاری و با استفاده از وب به علاقه مندان ارائه شده و به این شکل کوتاه ترین ،ارزان ترین و یا اقتصادی ترین مسیر به متقاضی پیشهاد داده می شود.
وی با بیان اینکه ارائه ساده ترین حالت های اطلاعاتی درزمینه وضعیت ترافیکی شهر به عموم مردم مهمترین موضوعی است که دراین بین باید به آن توجه شود، افزود: هم اکنون نسخه اول این نرم افزارآماده شده که احتمالا در نیمه اول سال نخستین خروجی تحت وب آن نیز ارائه می شود.
 به گفته  مروجی ،به این شکل شهروندان شروع وپایان مسیرخود را مشخص می کنند و نرم افزار بهترین مسیرهای رابراساس استفاده از حمل و نقل عمومی در اختیار آنها قرارمی دهد.
این درحالیست که  اتلاف وقت در خیابانها، مصرف بیش ازحد سوخت، فشارهای روحی و روانی رانندگان وسایر مشکلات این چنینی تنها بخشی از پیامدهای معضل ترافیک در تهران است که برخی مسوولان شهری برآنند تا با  کمک دانش ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از این مشکل شهری راشاید بتوانند حل کنند.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا