تخلف اپراتورها پیگرد قانونی را به همراه دارد

علی مطهری رییس کمیته مخابرات در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  با اشاره به اینکه اپراتورها باید به پروانه خود پایبند باشند، اظهار کرد :  اپراتور ها موظف هستند  تمامی مواردی که درپروانه آن ها ذکر شده است را رعایت کنند ، در غیر این صورت متخلف محسوب می شوند.وی با اشاره به اینکه …

علی مطهری رییس کمیته مخابرات در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  با اشاره به اینکه اپراتورها باید به پروانه خود پایبند باشند، اظهار کرد :  اپراتور ها موظف هستند  تمامی مواردی که درپروانه آن ها ذکر شده است را رعایت کنند ، در غیر این صورت متخلف محسوب می شوند.
وی با اشاره به اینکه تمامی اپراتورهای فعال در کشور دارای سقف فعالیت هستند گفت :ادعای مدیرعامل اپراتوردوم مبنی بر نداشتن محدودیت در واگذاری سیمکارت  باید مورد بررسی قراربگیرد.
مطهری تصریح کرد :اپراتور ها باید این مهم را بدانند که فعالیت خارج از پروانه به طور قطع تخلف محسوب می شود و اپراتور  متخلف مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد .
گفتنی است رییس کمیته مخابرات پیش از این به خبرنگارما اعلام کرده بود :اپراتورها موظف به ارائه آرپو( میزان مشترکان خود) به رگولاتوری هستند تا این سازمان بتواند نقش نظارتی خود را به درستی انجام دهد.
اما بجز اپراتور اول کشور سایر اپراتورها تاکنون آمار دقیقیاز وضعیت مشترکین فعال در شبکه هایشان و نیز شمار سیمکارتهای واگذار شده حداقل برای اطلاع افکار عمومی منتشر نکرده اند.
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا