مشترکان موبایل در خاورمیانه ۲۰۰ میلیون را در می نوردند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از آی تی پی، بر اساس گزارش موسسه Dataxi هم اکنون در خاورمیانه ۱۹۲ میلیون مشترک تلفن همراه وجود دارد و ضریب نفوذ تلفن همراه در خاورمیانه تا پایان سال ۲۰۰۹ به ۸۸ درصد رسید.  بازار خاورمیانه از سال ۲۰۰۵ تاکنون با رشد ۷.۵ درصدی همراه بوده و …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از آی تی پی، بر اساس گزارش موسسه Dataxi هم اکنون در خاورمیانه ۱۹۲ میلیون مشترک تلفن همراه وجود دارد و ضریب نفوذ تلفن همراه در خاورمیانه تا پایان سال ۲۰۰۹ به ۸۸ درصد رسید. 
بازار خاورمیانه از سال ۲۰۰۵ تاکنون با رشد ۷.۵ درصدی همراه بوده و هر سه ماه یکبار ۹ میلیون نفر به جمع مشترکان تلفن همراه در خاورمیانه افزوده شده است. 
در حالی که ضریب نفوذ تلفن همراه در سال ۲۰۰۵ در خاورمیانه ۵۳ درصد بود انتظار می رود این رقم تا سال ۲۰۱۵ به ۱۳۰ درصد برسد. به این ترتیب یک سوم افراد دارای دو دستگاه تلفن همراه یا به عبارت دیگر ۳۰ درصد افراد دو سیم کارت خواهند داشت.
در سال ۲۰۰۵ تعداد مشترکان خاورمیانه ۵۳ میلیون نفر برآورد شد در حالی که تا پایان سال ۲۰۰۹ این رقم به ۱۸۵ میلیون نفر رسید و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۵ به ۲۹۶ میلیون نفر برسد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا