شرکت بل یو اس بی مودم جدید عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک ” ؛  این مودم بی سیم جدید ساخت شرکت آمریکایی ” نورتل وایرلس” (ovatel Wireless )است.از آنجا که یواس بی مودم جدید یاد شده قابلیت استفاده بصورت بی سیم را دارد ، استفاده از آن هنگام مسافرت و جابجایی برای کاربران میسر است.این …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک ” ؛  این مودم بی سیم جدید ساخت شرکت آمریکایی ” نورتل وایرلس” (ovatel Wireless )است.
از آنجا که یواس بی مودم جدید یاد شده قابلیت استفاده بصورت بی سیم را دارد ، استفاده از آن هنگام مسافرت و جابجایی برای کاربران میسر است.
این وسیله جدید بصورت رایگان و با قرارداد ۳ ساله عرضه می شود و کاربرانی که موافق بستن قرارداد نباشند می توانند آنرا بدون قرارداد با قیمت ۹۵/۱۷۴ دلار خریداری کنند.
شرکت بل درنظر دارد  یو اس بی مودم Novatel Wireless U760 را در ازای دریافت  مبلغ ماهانه از ۳۰ تا ۸۵ دلار – با توجه به نوع سرویس اینترنتی موردنطر کاربر – سرویس دهی کند.
محدودیت پهنای باند این وسیله از ۵۰۰ مگابایت تا ۵ گیگابایت و هزینه رومینگ آن برای استفاده از هر مگابایت  ،  ۳ دلار اعلام شده است.
شرکت کانادایی ” بل ” / Bell Canada درسال ۱۸۸۰ تاسیس شده و دفتر آن در ایالت کبک آمریکا قراردارد و در صنعت سرویس های مخابراتی فعالیت می کند.
ظرفیت تجاری این شرکت تا سال ۲۰۰۸ میلادی ،  ۲۴ میلیارد دلار  و درآمد عملیاتی آن درسال ۲۰۰۷ میلادی ۴ میلیارد دلار اعلام شده است.
این شرکت ۵۴ هزار و ۴۳۴ نفر کارمند دارد و آدرس سایت اینترنتی آن bce.ca است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا