در حاشیه صف‌های طولانی در انتظار آی‌فون۴

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، بسیاری از طرفداران آی‌فون که از نقاط مختلف به فروشگاه های اپل آمده بودند شب قبل از عرضه این گوشی را در خیابان اطراق کرده بودند و لحظات سخت و طاقت فرسایی را گذراندند، تا صبح پنج شنبه که درب های فروشگاه اپل باز شد و …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، بسیاری از طرفداران آی‌فون که از نقاط مختلف به فروشگاه های اپل آمده بودند شب قبل از عرضه این گوشی را در خیابان اطراق کرده بودند و لحظات سخت و طاقت فرسایی را گذراندند، تا صبح پنج شنبه که درب های فروشگاه اپل باز شد و انتظارها به پایان رسید.
اما پشت درب های بسته اپل اتفاقات جالبی می افتاد که خالی از لطف نیست به برخی از آنها اشاره کنیم.
در حاشیه صف‌های طولانی در انتظار آی‌فون4
گفته می شود در مدت زمان طولانی انتظار، کارمندان برخی از فروشگاه های اپل بین مردم بطری‌های آب، قهوه، شیرینی و حتی کلوچه تقسیم می‌کردند.
در مرکز شیکاگو فروشگاه اپل اقدام به توزیع چترهای آفتاب‌گیر مشکی با لگوی اپل کرد.
بسیاری از افراد مسافت‌های طولانی را طی کرده بودند تا جزو اولین خریداران آیفون باشند. در این میان جوان ۲۷ ساله‌ای از دوبی به لندن آمده بود و در یک تجمع ۵۰۰ نفره می‌خواست جزو اولین دارندگان آیفون باشد.
در حاشیه صف‌های طولانی در انتظار آی‌فون4
در توکیو فردی که جلوی صف ایستاده بود با انجام حرکات موزون خوشحالی خود را نشان می‌داد. فرد دیگری که در جلوی صف ایستاده بود جای خود را ۵۰۰ دلار به فرد دیگری فروخت و سپس با پرداخت ۲۰۰ دلار جای دیگری خرید و ۳۰۰ دلار به جیب زد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا