پرفروش ترین گوشی های نوکیا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همچنین علاوه بر مدل های فوق مدل های N97 و ۶۳۰۳کلاسیک نوکیا به عنوان گوشی های خوش فروش این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.به گفته فعالان بازار، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.گوشی X6  ۱۶ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همچنین علاوه بر مدل های فوق مدل های N97 و ۶۳۰۳کلاسیک نوکیا به عنوان گوشی های خوش فروش این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.
به گفته فعالان بازار، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.
گوشی X6  ۱۶ گیگابایتی نوکیا با بهای فروش ۳۶۸هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.
این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT لمسی۲/۳ اینچی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می برد.
گوشی n97 mini نوکیا که با قیمت ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی همچون صفحه نمایش tft لمسی ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می برد.
گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا با بهای فروش۱۴۰ هزار تومای با صفحه نمایش لمسی TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی توانست در لیست پرفروش ترین های این برند جا بگیرد.
گوشی های سری ارزان قیمت این برند نیز که به بهای زیر ۵۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود نیز توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا