دفاترخدمات ارتباطی همچنان زیان ده هستند

علی فلاح حقیقی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد: زیر ساخت های قانونی  ارائه خدمات سازمان ها و نهادها دراین دفاتر فراهم شده، اما همچنان اجرا شدن این خدمات  در دفاتر عملیاتی نشده است.    وی با اشاره به ابلاغ آئین نامه پیشخوان دولت ، گفت :با ابلاغ این آیین نامه  خدمات  …

علی فلاح حقیقی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد: زیر ساخت های قانونی  ارائه خدمات سازمان ها و نهادها دراین دفاتر فراهم شده، اما همچنان اجرا شدن این خدمات  در دفاتر عملیاتی نشده است.   
وی با اشاره به ابلاغ آئین نامه پیشخوان دولت ، گفت :با ابلاغ این آیین نامه  خدمات  تمامی دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی باید در این دفاتر ارائه شود.
فلاح از برقراری تعامل مناسب این دفاتر با شرکت پست خبر داد و افزود: مشکلات دفاتر  خدمات ارتباطی با شرکت پست برطرف شده  و امیداست به روابط مناسب تری منجر شود.  
 آئین نامۀ اجرائی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در قالب تصمیم نامه کمیسیون اصل ۱۳۸ قانون اساسی با تصمیم و موافقت دکتر احمدی نژاد رئیس جمهوری و با امضای محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور جهت اجرا به دستگاههای اجرائی کشور ابلاغ شد.
 این آئین نامه جهت اجرا به نهاد ریاست جمهوری، وزارتخانه های کشور، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بازرگانی، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور ابلاغ شده است.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا