هوشمند فریبنده سامسونگ به بازار می آید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، گوشی Captivate سامسونگ از سیستم عامل اندرویید بهره می برد و در رقابت با آیفون ۴ به بازار می آید.این گوشی دارای صفحه نمایش ۴ اینچی لمسی Super AMOLED است که ۲۰ درصد روشن تر از سایر گوشی ها است، ۲۰ درصد در مصرف انرژی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، گوشی Captivate سامسونگ از سیستم عامل اندرویید بهره می برد و در رقابت با آیفون ۴ به بازار می آید.
این گوشی دارای صفحه نمایش ۴ اینچی لمسی Super AMOLED است که ۲۰ درصد روشن تر از سایر گوشی ها است، ۲۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند و نور آفتاب را ۸۰ درصد کمتر منعکس می کند.
هوشمند فریبنده سامسونگ به بازار می آید
i897 از پردازنده یک گیگاهرتزی ARM Cortex A8 و نسخه ۱/۲ اندرویید پشتیبانی می کند.
این گوشی همچنین از نرم افزار “Social Hub” بهره می برد که اطلاعات وب سایت های شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توییتر برمی دارد و بر روی صفحه خانگی گوشی نمایش می دهد.
دوربین این گوشی ۵ مگاپیکسلی با زوم خودکار، قابلیت تشخیص صورت، لبخند و نشانگذاری تصاویر است و از دوربین ثانویه VGA برای تماس های تصویری بهره می برد.
i897 از اتصالاتWi-Fi ، شبکه های پرسرعت ۳G و بلوتوث ۳.۰   پشتیبانی می کند.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از چهار باند شبکه GSM و سه باند شبکه HSDPA اشاره کرد.
صفحه نمایش ۴ اینچی این گوشی لمسی خازنی با وضوح تصویر ۸۰۰‍‍×۴۸۰ پیکسل است و از رابط کاربری TouchWiz 3.0 ، حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر و کنترل لمسی و حسگر برای غیر فعال کردن صفحه نمایش هنگام تماس با صورت بهره می برد.
بلندگو، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، ۵۱۲ مگابایت RAM و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت از دیگر امکانات این گوشی است.
i897 همچنین از مرورگر HTML، رادیو استریو FM با RDS و GPS، قطبنمای دیجیتالی بهره می برد و از فایل های صوتی و تصویری MP4/DivX/WMV/H.264/H.263 و MP3/WAV/eAAC+/AC3/FLACپشتیبانی می کند .
باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری لیتیوم یونی این گوشی در حال مکالمه ۱۳ ساعت و در حال آماده باش ۷۵۰ ساعت شارژ نگه می دارد.
درباره قیمت و زمان عرضه این گوشی اطلاعی داده نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا