خریداران گوشی تلفن همراه کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همزمان با شروع جام جهانی فوتبال میزان مراجعه کنندگان برای خرید این کالای دیجیتالی در بازار تلفن همره به دلیل پخش مسقیم این دوره از بازی های فوتبال نیز کاهش یافته است.هرچند طی ماه گذشته تقاضا برای انواع گوشی های موجود در بازار کاهش یافته  و بازار این کالای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همزمان با شروع جام جهانی فوتبال میزان مراجعه کنندگان برای خرید این کالای دیجیتالی در بازار تلفن همره به دلیل پخش مسقیم این دوره از بازی های فوتبال نیز کاهش یافته است.
هرچند طی ماه گذشته تقاضا برای انواع گوشی های موجود در بازار کاهش یافته  و بازار این کالای ارتباطی را سرد و بی رونق کرد اما  شروع بازی های جام جهانی نیز به بی رونقی این بازار دامن چشمگیری زده است.
این در حالی است که دست اندرکاران بازار پیش بینی می کنند که هرچه به روزهای انتهایی این دوره از بازی های جام جهانی نزدیک تر می شویم، سردی خرید وفروش در بازار تلفن همراه تشدید می شود.
به گفته آنها، افزایش حساسیت در بازی های دوره پایانی یا فینال جام جهانی ۲۰۱۰ رابطه مستقیم با کاهش استقبال کنندگان از بازار تلفن همراه دارد.
گفتنی است جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ از ۲۱ خرداد تا ۲۰ تیر ماه ۸۹ در آفریقای جنوبی در حال برگزاری است.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا