اپراتورهای وایمکس نمی توانند دامپینگ کنند

داوود زارعیان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد:  تعرفه  ارائه سرویس های وایمکس بسیار مناسب تعیین شده و در این شرایط اپراتورهای وایمکس نمی توانند دامپینگ کنند.وی با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات درهنگام تعیین سقف تعرفه وایمکس به دو موضوع کیفیت مناسب و دامپینگ توجه کرده ، خاطر نشان …

داوود زارعیان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد:  تعرفه  ارائه سرویس های وایمکس بسیار مناسب تعیین شده و در این شرایط اپراتورهای وایمکس نمی توانند دامپینگ کنند.
وی با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات درهنگام تعیین سقف تعرفه وایمکس به دو موضوع کیفیت مناسب و دامپینگ توجه کرده ، خاطر نشان کرد: اپراتورهای ارائه دهنده سرویس وایمکس تنها با ارائه سرویس های با کیفیت می توانند متقاضیان را جذب بازار خود  کنند.
چندی پیش رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بررسی و تصویب جدول تعرفه ای اینترنت پرسرعت بی سیم (وایمکس) خبر داد و اعلام کرد: تعرفه این سرویس در قالب جدولی نسبت به نحوه و زمان و سرعت استفاده مشترکان متفاوت خواهد بود.
به گفته کرم پور تعرفه این سرویس در قالب جدولی نسبت به نحوه و زمان و سرعت استفاده مشترکان متفاوت خواهد بود و اپراتورها با توجه به جدول تعرفه، نرخ سرویس مورد نظر را برای کاربران تعریف می کنند.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا