قاچاق گوشی های اچ تی سی افزایش یافت

“بابک عزیززادگان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: سهولت واردات غیرقانونی گوشی های اچ تی سی در مبادی مرزی کشور باعث شده تا قاچاقچیان به واردات چشمگیر این نوع گوشی ها بپردازند.وی افزود: در سالهای گذشته عرضه قاچاق این کالای ارتباطی به ندرت دیده می شد، اما هم اکنون جدیدترین …

“بابک عزیززادگان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: سهولت واردات غیرقانونی گوشی های اچ تی سی در مبادی مرزی کشور باعث شده تا قاچاقچیان به واردات چشمگیر این نوع گوشی ها بپردازند.
وی افزود: در سالهای گذشته عرضه قاچاق این کالای ارتباطی به ندرت دیده می شد، اما هم اکنون جدیدترین مدل های این برند توسط فعالان غیرقانونی و با قیمت کاذب وارد بازار می شوند.
وی ادامه داد: شرایط فعلی بازار تلفن همراه تنها به نفع فعالان غیرقانونی است، چرا  که به دلیل اختلاف قیمت گوشی های گارنتی دار با بدون گارانتی مشتریان به گوشی های گارنتی متفرقه روی می آورند.
عزیززادگان تصریح کرد: تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه از اصلی ترین دلیل قاچاق این کالا است چرا که با کاهش فعالیت نمایندگان رسمی ، قاچاقچیان عنان این بازار را در دست می گیرند.
به گزارش موبنا، حضور کمرنگ نهادهای مرتبط با مبارزه با قاچاق گوشی در بازار تلفن همراه باعث می شود تا فعالیت قاچاقچیان گوشی تلفن همراه همچنان رو به گسترش باشد؛به این ترتیب نبود اتحادیه یا صنف مختص تلفن همراه برای نظارت و ساماندهی بازار وعدم کنترل انبارهایی که مملو از گوشی های قاچاق هستند ازجمله دلایلی است که باعث شده بازار گوشی تلفن همراه همچنان آشفته باشد.
۱۲۹/ ۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا