ثبات قیمت سیمکارت در پنج منطقه تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، به دلیل نبود تقاضای چندان برای سیمکارت های دائمی موجود در بازار بهای این کالای ارتباطی همچنان با ثبات قیمت مشخص همانند روزهای گذشته در اختیار مشتریان قرار می گیرد.بهای انواع سیمکارت های اعتباری نیز بدون نوسان در اختیار مشتریان قرار گرفت. سیمکارت های اعتباری همراه اول ، تالیا و  …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، به دلیل نبود تقاضای چندان برای سیمکارت های دائمی موجود در بازار بهای این کالای ارتباطی همچنان با ثبات قیمت مشخص همانند روزهای گذشته در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
بهای انواع سیمکارت های اعتباری نیز بدون نوسان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
 سیمکارت های اعتباری همراه اول ، تالیا و  ایرانسل به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۱۰ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با قیمت حدود ۵۷۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۵۰ ، ۵۲۵و ۳۷۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۸۰، ۳۵۰ ، ۳۰۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۷۰، ۳۱۰، ۲۵۰، ۲۴۵، ۲۳۰ ، ۲۲۵ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا