نوکیا ۵۲۲۸ را رسما معرفی کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، نوکیا به تازگی اعلام کرده همه گوشی هایش را به GPS تجهیز می کند اما گوشی ۵۲۲۸ به این سرویس مجهز نیست.گوشی ۵۲۲۸ نسخه دوقلوی ۵۲۳۰ است که غیر از GPS از همه ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن بهره می …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، نوکیا به تازگی اعلام کرده همه گوشی هایش را به GPS تجهیز می کند اما گوشی ۵۲۲۸ به این سرویس مجهز نیست.
گوشی ۵۲۲۸ نسخه دوقلوی ۵۲۳۰ است که غیر از GPS از همه ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن بهره می برد.

نوکیا 5228 را رسما معرفی کرد

این گوشی دارای صفحه نمایش ۳.۲ اینچی لمسی خازنی است و از وضوح تصویر ۶۴۰×۳۶۰ پیکسل و ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می کند و از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر و قابلیت تشخیص دستخط بهره می برد.
۵۲۲۸ دارای دوربین دو مگاپیکسلی با زوم خودکار و قابلیت ضبط ویدیو است.
این گوشی از چهارباند شبکه GSM پشتیبانی می کند و با ابعاد ۱۴.۵×۵۱.۷×۱۱۱ میلیمتر، ۱۱۳ گرم وزن دارد.
از دیگر ویژگی های ۵۲۲۸ می توان به جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، ۷۰ مگابایت حافظه داخلی، ۱۲۸ مگابیت RAM و کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۱۶ گیگابایت پشتیبانی می کند.
این دستگاه همچنین از نسخه پنجم سیستم عامل سیمبیان، اتصالات بلوتوث و microUSB و پردازنده ۴۳۴ مگاهرتزی ARM 11 برخوردار است.
پشتیبانی از مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، رادیو استریو FM، فایل های صوتی و تصویری MP4/H.264/H.263/WMV و MP3/WAV/eAAC+/WMA از دیگر امکانات ۵۲۲۸ است.
گوشی ۵۲۲۸ همچنین دارای باتری ۱۳۲۰ میلی آمپری لیتیوم یونی است که در حال آماده باش ۴۳۲ ساعت، درحال مکالمه ۷ ساعت و برای پخش موسیقی ۳۳ ساعت شارژ نگه می دارد.
نوکیا اعلام کرده این گوشی را در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، صورتی، آبی، زرد، نقره ای و نقره ای تیره با قیمت ۱۳۹ دلار از ماه آینده عرضه می کند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا