مصوبات سفر اول و دوم هیات دولت در بخش مخابرات ۱۰۰ درصد تحقق یافت

علی کارگزار روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:حتی در برخی از موارد شرکت مخابرات خراسان رضوی فراتر از تعهدات خود در این مصوبات عمل کرده است. وی بسیاری از خدمات صورت گرفته در بخش مخابرات خراسان رضوی در سالهای اخیر را ناشی از اجرای مصوبات سفرهای دور اول و …

علی کارگزار روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:حتی در برخی از موارد شرکت مخابرات خراسان رضوی فراتر از تعهدات خود در این مصوبات عمل کرده است.
وی بسیاری از خدمات صورت گرفته در بخش مخابرات خراسان رضوی در سالهای اخیر را ناشی از اجرای مصوبات سفرهای دور اول و دوم هیات دولت به استان دانست و گفت:در دور اول سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی مصوبه ای راجع به توسعه خدمات و تجهیزات مخابراتی استان در هفت بند به تصویب رسیده بود که طبق بند اول این مصوبه مخابرات استان مکلف شده بود از اول فروردین تا سی مهر ماه سال۸۵ ، صد هزار تلفن ثابت را دایر کند که ۱۰۰ درصد این تکلیف در زمان مقرر به انجام رسید.
او افزود:بند دوم این مصوبه دایر کردن ۱۳۰ دفتر مخابرات روستایی از اول فروردین سال ۸۵ تا سی مرداد ،بند سوم مصوبه، نصب و بهره برداری ۵۰ ایستگاه بی تی اس تلفن همراه تا تاریخ سی تیر همان سال بود که هر دو بند در زمان اعلام شده ، اجرایی شد.
کارگزار گفت:در بند چهارم قرار بر این بود که مرکز اس سی یک مشهد به میزان ۲۶ هزار و ۱۹۰ پورت و مرکز اس سی دو مشهد به میزان ۲۸ هزار و ۵۵۰ پورت تا تاریخ سی تیر سال ۸۵ توسعه پیدا کند که این توسعه در موعد مقرر صورت گرفت.
او افزود:در بند پنجم مصوبه قرار بر این بود که ۱۲۰ کیلومتر فیبر نوری تا تاریخ سی تیرماه سال ۸۵ ساخته شود که رقمی بیش از این مقدار یعنی ۱۲۶ کیلومتر در تاریخ مقرر ساخته شد.
وی ادامه داد:نصب و راه اندازی ۱۵۰ مرکز تلفن کم ظرفیت روستایی تا سی شهریور ۸۵ بند ششم مصوبه و نصب و راه اندازی تجهیزات دیتا در هفت شهر استان تا سی تیر همان سال بند هفتم این مصوبه بود که هر دو بند در تاریخ مقرر اجرا شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی اظهار داشت:در دور دوم سفر هیات دولت به خراسان رضوی راه اندازی ۱۵۰ ایستگاه بی تی اس تلفن همراه تا تاریخ بیست و یکم دیماه ۸۷ ، نصب و راه اندازی مرکز سوئیچ تلفن همراه در دو شهرستان نیشابور و سبزوار تا اول شهریور ۸۷ و راه اندازی ۱۰۰ دفتر آی سی تی روستایی تا پانزدهم مهر همان سال جز مصوبات سفر بود که همگی در موعد مقرر اجرایی شد.
وی افزود:افزایش مراکز سوئیچ تلفن همراه به مزان ۴۰۰ هزار شماره تا تاریخ بیست و نهم دیماه سال ۸۷ ، اجرای ۵۰ کیلومتر فیبر نوری تا شانزدهم مرداد سال ۸۷ و واگذاری ۱۲۰ هزار شماره تلفن همراه تا بیست و هشتم اردیبهشت همان سال، بخش دیگر مصوبه سفر دوم استانی هیات دولت به خراسان رضوی بود که همه در زمان خود اجرا شد ضمن آن که در مورد آخر هفت هزار شماره بیش از میزان مقرر، تلفن همراه واگذار گردید.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا