گزارش موبنا از بازار سیمکارت های شماره رند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، از اوایل سال جاری تا کنون بازار سیمکارت های دائمی همراه اول به خصوص شماره های رند به دلیل نبود تقاضای چندان روزهای بی رونقی را سپری می کند.به گفته فعالان بازار ، کاهش قدرت خرید مردم از جمله دلایل اصلی عدم استقبال از سوی مشتریان بوده است.بالاترین قیمت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، از اوایل سال جاری تا کنون بازار سیمکارت های دائمی همراه اول به خصوص شماره های رند به دلیل نبود تقاضای چندان روزهای بی رونقی را سپری می کند.
به گفته فعالان بازار ، کاهش قدرت خرید مردم از جمله دلایل اصلی عدم استقبال از سوی مشتریان بوده است.
بالاترین قیمت در بازار مربوط به سیمکارت های شماره رند دائمی ” همراه اول” است که با بهای چند میلیون تومانی خرید و فروش می شود.
سیم کارت شماره های رند که فاقد پایه ثابت قیمتی در بازار است و بهای آنها تنها براساس سلیقه فروشندگان مشخص می شود در این روزها فروش چندانی ندارند.
هم اکنون بالاترین قیمت در بازار مربوط به سیم کارت های شماره رند دائمی «همراه اول» است که با بهای چند میلیون تومانی خرید و فروش می شود.
با توجه به شرایط فعلی بازار تنها سیمکارت های اعتباری ارزان قیمت همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان ، بیشتر مورد تقاضای مردم قرار دارد.
هم اکنون سیمکارت های اعتباری همراه اول ،تالیا و ایرانسل به ترتیب به بهای ۳۵ ، ۱۲ و ۵ هزار تومان در بازار آزاد عرضه می شود.
۱۲۹/۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا