کاهش ۱۱ درصدی سفرهای درون شهری و برون شهری

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا، دکتر محمد حسن محبیان عراقی، مدیر عامل شرکت پست ایران در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به ساختار منسجم و عملکرد خوب پست، مدرن بودن این مجموعه می تواند تأثیر بسیاری در توسعه …

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا، دکتر محمد حسن محبیان عراقی، مدیر عامل شرکت پست ایران در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به ساختار منسجم و عملکرد خوب پست، مدرن بودن این مجموعه می تواند تأثیر بسیاری در توسعه دولت الکترونیکی داشته باشد.
وی افزود: بر همین اساس و در راستای تقویت دولت الکترونیکی، سرویس های الکترونیکی شرکت پست توسعه پیدا خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت پست خاطر نشان کرد: شرکت پست با استفاده از فناوری های جدید، مانند ارایه سرویس های جدید برخط و بهره گیری از فناوری هایی مانند PDA و RFID می تواند تحولی بزرگ را در ارایه خدمات داشته باشد.
وی تصریح کرد: سازمان و شرکت های دولتی و خصوصی نیز می توانند با استفاده از سرمایه گذاری هایی که از سوی دولت در این حوزه صورت گرفته و با بهره گیری از زیرساخت های مهیا شده، سرویس ها و خدمات مورد نظر خود را به متقاضیان ارایه کنند.
محمد حسن محبیان عراقی گفت: استفاده از این زیرساخت ها می تواند موجب جلوگیری از انجام کارهای موازی، کاهش قابل توجه هزینه های سازمان ها، کاهش قیمت تمام شده ارایه خدمات و کاهش مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا شود.
وی تأکید کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته، با افزایش سرویس های پستی به کمک فناوری های نوین، می توان ۲۰ درصد از بار ترافیکی در کلان شهرها را کاهش داد.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا