خدمات غیر حضوری همراه اول با احرازهویت مشترک

 علیرضا اصغرنژاد ،‌معاون اداره کل مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیاردر گفت وگو با سازمان خبری موبنا  اظهار داشت: خدمات غیرحضوری از برنامه‌های همراه اول نبود ولی با توجه به نیاز مشترکان و توانایی اپراتور اول این خدمات به مشترکان ارائه می شود.هرچند که کاستی هایی نیز دارد .مشترکانی که خواستار دریافت خدمات غیر حضوری و برخی …

 علیرضا اصغرنژاد ،‌معاون اداره کل مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیاردر گفت وگو با سازمان خبری موبنا  اظهار داشت: خدمات غیرحضوری از برنامه‌های همراه اول نبود ولی با توجه به نیاز مشترکان و توانایی اپراتور اول این خدمات به مشترکان ارائه می شود.هرچند که کاستی هایی نیز دارد .
مشترکانی که خواستار دریافت خدمات غیر حضوری و برخی از سرویس های همراه اول هستند  باید وارد پرتال ارتباطات سیار شده و با ورود به بخش خدمات غیرحضوری فرم مربوطه را تکمیل و از آن پرینت گرفته و آن را به یکی از اداره‌های هشت گانه دولتی تحویل دهند.
وی افزود: بعد از احراز هویت مشترک و تکمیل مدارک لازم نام کاربری و کلمه عبور مشترک برای او ارسال می‌شود که با این روش مشترک دارای شناسنامه‌ای شده که می‌تواند کار قطع و وصل سیمکارتش را غیرحضوری انجام دهد.
وی تصریح کرد:در هر صورت ارایه خدمات ارزش افزوده باید به مشترکان افزایش پیدا کند چرا که با ورود اپراتور سوم و ارایه خدمات ارزش افزوده‌ای که از سوی این اپراتور وعده داده شده است این احتمال است که مشترکان اپراتورهای دیگر به سوی این اپراتور تازه وارد روانه شوند. 
تعداد سیمکارت های واگذار شده همراه اول، بالغ بر ۳۷ میلیون می باشد که این اپراتور از این تعداد ۱۶ میلیون و ۳۵ هزار سیمکارت دایمی و ۲۱ میلیون و ۳۸۷ هزارسیمکارت اعتباری توزیع کرده است.
۱۸۲/۱۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا