سقوط کامیون در اتوبان تهران – کرج

سید جلال ملکی گفت: روز گذشته حادثه خودرویی در غرب به شرق اتوبان تهران – کرج ورودی شرقی ورزشگاه آزادی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیون ۸ تن به هنگام حرکت به …

سید جلال ملکی گفت: روز گذشته حادثه خودرویی در غرب به شرق اتوبان تهران – کرج ورودی شرقی ورزشگاه آزادی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیون ۸ تن به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی با یک موتورسیکلت برخورد و از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌های کنار بزرگراه و شکستن گاردریل‌ها به سطح زیرین اتوبان سقوط می‌کند.

ملکی افزود: خوشبختانه در آن هنگام خودرویی از سطح زیرین اتوبان عبور نمی‌کرده و راننده کامیون در داخل خودرو محبوس بود که بلافاصله آتش‌نشانان با تجهیزات هیدرولیکی خودرو را برش داده و راننده ۵۰ ساله را که دچار مصدومیت‌هایی نیز شده بود خارج و به همراه راننده موتورسیکلت تحویل عوامل اورژانس می‌دهند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: پس از اتمام عملیات امداد رسانی محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا