ارائه بسته های رویایی GPRS همراه اول

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکان همراه اول می توانند از روش¬های پرتال و پیامک از بسته های رویایی اینترنت همراه استفاده کنند.طبق این گزارش شماره پیام کوتاه جهت فعال سازی سرویس GPRS همراه اول ۸۰۸۸ بوده و مشترکان جهت فعال سازی پیامکی بسته های …

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکان همراه اول می توانند از روش¬های پرتال و پیامک از بسته های رویایی اینترنت همراه استفاده کنند.
طبق این گزارش شماره پیام کوتاه جهت فعال سازی سرویس GPRS همراه اول ۸۰۸۸ بوده و مشترکان جهت فعال سازی پیامکی بسته های رؤیایی اینترنت همراه، باید به شماره ۸۰۸۰ یک پیامک بدون متن ارسال کنند. همچنین جهت فعال سازی اینترنتی بسته ها، پس از ورود به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir و ثبت شماره تلفن و انتخاب نوع بسته پیشنهادی، پیامکی دریافت خواهند کرد که در صورت ارسال یک پیامک بدون متن به شماره مذکور، استفاده از بسته ثبت نام شده تأیید خواهد شد.
بر اساس این گزارش خدمات GPRS همراه اول در چهار بسته رویایی ارائه شده است که در تمامی آنها حجم دانلود نامحدود است. بسته اول ۲۴ ساعته و به قیمت ۱۰ هزار ریال، بسته دوم هفت روزه و به قیمت ۵۰ هزار ریال، بسته سوم یک ماهه وبه قیمت ۱۰۰ هزار ریال و بسته چهارم یک ماهه از ساعت ۲۳ لغایت ۸ صبح و به قیمت ۳۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.
این گزارش می افزاید: برای استفاده از بسته های رویایی، فعال سازی سرویس GPRS ضروری است و اعتبار بسته به دوره بعد انتقال نمی یابد.
همچنین در سیمکارت های اعتباری با خرید هر بسته، مبلغ بسته از اعتبار مشترک کسر می گردد و در سیمکارت های دائمی با خرید هر بسته، مبلغ بسته در صورتحساب همان دوره منظور می شود.
بنابراین گزارش بعد از غیرفعال شدن بسته ها(اتمام مدت زمان بسته های خریداری شده) سرویس اینترنت همراه اول فعال بوده و با تعرفه های جاری (زمان Peak از ۸ صبح الی ۲۳ معادل ۸ ریال و زمان Off Peak از ساعت ۲۳ الی ۸ صبح و روزهای تعطیل رسمی معادل ۲ ریال) محاسبه می گردد.
بر اساس این طرح در هر زمان فقط می توان از یک بسته استفاده نمود و درخواست فعال سازی بسته جدید موجب لغو بسته جاری و پرداخت هزینه مجدد می گردد.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا