میزان تشعشعات BTS ها یکصدم استاندارد است

وحید صدوقی، به خبرنگارسازمان خبری موبنا  در خصوص میزان تشعشعات  دکل هایBTS این اپراتور گفت : تشعشعات BST  ها چندین بار توسط واحد حفاظت در مقابل اشعه انرژی سازمان اتمی که متولی این امر است، اندازه گیری شده و تاییدیه مطابقت با استاندارد نیز برای همراه اول صادر شده است.وی افزود: بیشترین توان ارسالی در فاصله ۱۰۰  متری از …

وحید صدوقی، به خبرنگارسازمان خبری موبنا  در خصوص میزان تشعشعات  دکل هایBTS این اپراتور گفت : تشعشعات BST  ها چندین بار توسط واحد حفاظت در مقابل اشعه انرژی سازمان اتمی که متولی این امر است، اندازه گیری شده و تاییدیه مطابقت با استاندارد نیز برای همراه اول صادر شده است.
وی افزود: بیشترین توان ارسالی در فاصله ۱۰۰  متری از محل نصب  BTS  ها وجود دارد و میزان این توان یکصدم استاندارد است.
 مدیرعامل شرکت ارتباطات سیارایران  تصریح کرد: به اعتقاد ما، در نقاطی که سیگنال تلفن همراه ضعیف باشد برای مشترکان مضر خواهد بود.
صدوقی تصریح کرد : سیگنال ضعیف باعث می شود تا توان بیشتری بر روی گوشی ارسال شود و این توان ارسالی بیشتر بر روی گوشی در کنار مشترک می تواند مشکل ساز شود.
صدوقی تاکید کرد: زمانی که سیگنال قوی باشد توان ارسالی در حدود دو  پیکو وات است که در صورت ضعیف بودن سیگنال، توان ارسالی تا میزان ۲ وات افزایش پیدا می کند.
وی یادآور شد: در جلسه ای که چندی پیش در کمیسیون بهداشت مجلس برگزار شد هیچ گزارش مستندی مبنی بر مضر بودن تشعشعات و احتمال خطر BTS ها برای مردم ارایه نشده است.
یکی از اعضای شورای شهر تهران بدون ارائه مستندات علمی وقانونی چندی پیش مدعی شد که اپراتورهای تلفن همراه به دلیل مضرات آنتن های BTS نباید نسبت به نصب  این آنتن ها در سطح شهر اقدام کنند.
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا