۱۳ کارگروه آموزشی در نمایشگاه فناوری اطلاعات قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس اتحادیه خدمات رایانه‌ای قم پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم با هدف شناسایی و شناساندن توانمندی‌های استان برگزار می‌شود.علیرضا کبیری ادامه داد: به‌منظور معرفی و حضور دستاوردها و توانمدی‌های استان بر حضور فناوران قمی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری …

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس اتحادیه خدمات رایانه‌ای قم پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم با هدف شناسایی و شناساندن توانمندی‌های استان برگزار می‌شود.
علیرضا کبیری ادامه داد: به‌منظور معرفی و حضور دستاوردها و توانمدی‌های استان بر حضور فناوران قمی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید شده است.
عضو کارگروه برگزاری نمایشگاه یادآور شد: پیشرفت استان در زمینه‌های گوناگون علمی در گرو حمایت از شرکت‌ها و موسسات استان است.
کبیری با بیان اینکه نمایشگاه‌های دوره‌های قبل توسط مرکز رشد دانشگاه قم برگزار شد، تصریح کرد: دوازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری اتحادیه صنف رایانه و نظام امور صنفی برگزار می‌شود.
رئیس اتحادیه خدمات رایانه‌ای استان قم با اشاره به برگزاری کارگروه ICT با حضور مراکز یاد شده در اردیبهشت ماه امسال افزود: این نمایشگاه برای حمایت از بخش خصوصی برگزار می‌شود.
کبیری خاطرنشان کرد: حضور بخش دولتی در این نمایشگاه به منظور مشخص شدن نیازها و کمبودهای دستگاه‌های اجرایی در بخش خصوصی است تا این بخش با آن آشنا شده و نیازهای خود را تامین کنند.
وی با اشاره به حضور ۴۳ غرفه در این نمایشگاه افزود: شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بیشتر در زمینه سخت‌افزاری فعالیت‌های خود را ارائه می‌دهند.
کبیری ابراز داشت: یک غرفه از این نمایشگاه به واحدهای فناوری اختصاص داده شده است تا نسبت به ارائه محصولات و خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و شبکه اقدام کنند.
عضو کارگروه برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم افزود: برگزاری ۱۳ کارگروه آموزشی در زمینه امنیت شبکه، دولت الکترونیک، اتوماسیون و … معرفی افراد برتر جشنواره سایت‌های برتر و غرفه‌داران نمونه از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.
وی افزود: دوازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپا می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا