اپل برای انتقال فعالیت از iOS به اندروید کمک نمی‌کند

به گزارش موبنا، این خبر تقریبا در همه رسانه‌ها منتشر شد و امروز خبرگزاری‌ها اعلام کردند چنین مسئله‌ای صحبت ندارد و اپل چنین اقدامی را انجام نمی‌دهد. به هر حال اینکه اپل ابزار آسانی را در اختیار کاربران قرار دهد تا سیستم عامل iOS را کنار بگذارند و سراغ اندروید روند منطقی به نظر نمی‌رسد. …

به گزارش موبنا، این خبر تقریبا در همه رسانه‌ها منتشر شد و امروز خبرگزاری‌ها اعلام کردند چنین مسئله‌ای صحبت ندارد و اپل چنین اقدامی را انجام نمی‌دهد.

به هر حال اینکه اپل ابزار آسانی را در اختیار کاربران قرار دهد تا سیستم عامل iOS را کنار بگذارند و سراغ اندروید روند منطقی به نظر نمی‌رسد. این شرکت هم‌اکنون در حال کار کردن روی ابزار دیگری است که فرآیند معکوس را دنبال می‌کند.

شرکت اپل با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد در حال ساخت ابزار موبایلی ویژه‌ای است که کاربران اندرویدی به کمک آن می‌توانند به راحتی فعالیت‌های خود را به iOS انتقال دهند.

اپل از جانب سرمایه‌گذاران به شدت تحت فشار قرار گرفته است تا هرچه سریع‌تر وضعیت حضور خود در بازار جهانی را بهبود بخشید و ارزش سهام خود را بالاتر برد.

شرکت اپل هم‌اکنون موافقت خود را با تولید چنین ابزار آسانی اعلام کرده است تا کاربران جهانی به کمک آن بتوانند همه فعالیت‌های خود را از اندروید وارد سیستم عامل موبایلی آن کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا