پیش‌فروش iPad Pro بالاخره آغاز شد

به گزارش موبنا، چند هفته قبل یک منبع آگاه اعلام کرد این تبلت بزرگ از تاریخ ۱۱ نوامبر وارد بازار جهانی می‌شود و هم‌اکنون مشخص شد این پیش‌بینی اشتباه بوده است. اخبار جدید منتشر شده حاکی از آن است که این رایانه لوحی با دو روز تاخیر نسبت به تاریخی که پیش‌تر اعلام شده بود …

به گزارش موبنا، چند هفته قبل یک منبع آگاه اعلام کرد این تبلت بزرگ از تاریخ ۱۱ نوامبر وارد بازار جهانی می‌شود و هم‌اکنون مشخص شد این پیش‌بینی اشتباه بوده است.

اخبار جدید منتشر شده حاکی از آن است که این رایانه لوحی با دو روز تاخیر نسبت به تاریخی که پیش‌تر اعلام شده بود به دست کاربران می‌رسد. زیر بر اساس اخباری که دو منبع آگاه موثق منتشر کردند، iPad Pro قرار است از تاریخ ۱۳ نوامبر یعنی جمعه همین هفته عرضه شود.

مرکز Sam’s Club توضیح داد پیش‌فروش این رایانه لوحی هم‌اکنون به صورت رسمی در کشور آمریکا آغاز شده است و کاربران از هم‌اکنون می‌توانند آن را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنند. این مرکز هم‌اکنون iPad Pro را در لیست محصولاتی که پیش‌فروش می‌شوند خریداری کرده است و آن را به صورت اینترنتی می‌فروشد.

اگر شما جزء‌ آن دسته از کاربرانی هستید که قصد دارید این دستگاه را از فروشگاه زنجیره‌ای Sam’s Club خریداری کنید، باید توجه داشته باشید که هم‌اکنون فقط مدل Wi-Fi آن با حافظه داخلی ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایتی برای پیش‌فروش عرضه شده است و می‌توانید از بین رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری یا طلایی یکی را انتخاب کنید.

برای مدل ۳۲ گیگابایتی قیمت این محصول در فروشگاه زنجیره‌ای ۷۸۷ دلار و برای مدل ۱۲۸ گیگابیتی هم ۹۳۷ دلار اعلام شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا