یک‌سوم گوشی‌های اندرویدی جهان مبتنی بر نسخه لولی‌پاپ

به گزارش موبنا، نسخه مارشمالو اندروید هم اکنون در ۰.۷ درصد از تمام گوشی‌های فعال اندرویدی در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد که این رقم از ۰.۵ درصد ماه دسامبر اندکی بیشتر است. در این میان سهم نسخه لولی‌پاپ اندروید نسبت به ماه قبل ۳ درصد بیشتر شده است تا یک‌سوم همه گوشی‌های اندرویدی فعال …

به گزارش موبنا، نسخه مارشمالو اندروید هم اکنون در ۰.۷ درصد از تمام گوشی‌های فعال اندرویدی در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد که این رقم از ۰.۵ درصد ماه دسامبر اندکی بیشتر است.

در این میان سهم نسخه لولی‌پاپ اندروید نسبت به ماه قبل ۳ درصد بیشتر شده است تا یک‌سوم همه گوشی‌های اندرویدی فعال جهان یا به عبارت دقیق‌تر ۳۲.۶ درصد آنها مبتنی بر نسخه لولی‌پاپ باشند.

نسخه کیت‌کت همچنان محبوب‌ترین ویرایش اندروید بین کاربران جهانی محسوب می‌شود و ۳۶.۱ درصد بازار را در اختیار گرفته است که البته باید گفت سهم آن نسبت به ۳۶.۶ درصد ماه دسامبر اندکی کاهش یافته است.

در بین نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید جِلیبین صاحب ۲۴.۷ درصد از بازار است که البته این رقم کاهش ۲ درصدی سهم آن را نشان می‌دهد.

دو نسخه Ice Cream Sandwich‌ و Gingerbread‌ هم به ترتیب صاحب ۲.۷ و ۳ درصد از این بازار هستند و به هر حال، گوگل هنوز هم نتوانسته است آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی خود را نزد کاربران جهانی محبوب کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا