اندروید دستگاه‌های بیشتری را تحت پوشش می‌گیرد

به گزارش موبنا، شرکت گوگل همیشه در تلاش است دامنه فعالیت‌های اندروید را گسترش دهد و از این رو می‌کوشد به جز گوشی‌های هوشمند، از این سیستم عامل در دیگر دستگاه‌های الکترونیکی هم استفاده کند. گوگل با طرح Nexus همواره نسخه جدید سیستم عامل اندروید را معرفی می‌کند و از این طریق می‌کوشد همه قابلیت‌های …

به گزارش موبنا، شرکت گوگل همیشه در تلاش است دامنه فعالیت‌های اندروید را گسترش دهد و از این رو می‌کوشد به جز گوشی‌های هوشمند، از این سیستم عامل در دیگر دستگاه‌های الکترونیکی هم استفاده کند.

گوگل با طرح Nexus همواره نسخه جدید سیستم عامل اندروید را معرفی می‌کند و از این طریق می‌کوشد همه قابلیت‌های اندروید را نیز معرفی کند. به عنوان مثال دو مدل جدید این سری از گوشی‌های گوگل که با نام Nexus 5X و Nexus 6P شناخته می‌شوند، حسگر اثر انگشت و قابلیت‌های ویژه آن را در دستگاه‌های اندرویدی معرفی کردند.

با این وجود گوگل قصد دارد سری محصولات Nexus خود را گسترش دهد و به جز گوشی هوشمند و رایانه لوحی، دستگاه‌های دیگری را هم در این خانواده به تولید برساند.

گوگل در این زمینه همکاری‌هایی را با شرکت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اغاز کرده است و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۶ میلادی سیستم عامل اندروید در دستگاه‌های الکترونیکی دیگری هم عرضه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا