اندروید مارشمالو با جیمیل سازگاری ندارد

به گزارش موبنا، مشکل جدید دستگاه مذکور پس از به‌روزرسانی مذکور این است که کاربران نمی‌توانند در حساب کاربری ابزارهای کاربردی مانند Gmail، Inbox و … وارد شوند و آن را با حساب کاربری در رایانه شخصی سازگار کنند. این مشکل بسیار گسترده بوده است و کلیه کاربران جهانی طی چند روز گذشته با آن …

به گزارش موبنا، مشکل جدید دستگاه مذکور پس از به‌روزرسانی مذکور این است که کاربران نمی‌توانند در حساب کاربری ابزارهای کاربردی مانند Gmail، Inbox و … وارد شوند و آن را با حساب کاربری در رایانه شخصی سازگار کنند.

این مشکل بسیار گسترده بوده است و کلیه کاربران جهانی طی چند روز گذشته با آن مواجه شده‌اند. در این به‌روزرسانی گوشی‌های Nexus با پیغام خطای AOSP برای شناسایی حساب‌های کاربری مواجه شدند و گزارش‌های رسیده از سراسر جهان این مشکل را تایید کرد.

شرکت گوگل با انتشار بیانیه‌ای روی وبلاگ رسمی خود نوشت که از این مشکل آگاهی دارد و در تلاش است هرچه سریع‌تر آن را برطرف کند.

برخی کارشناسان اعلام کردند قابلیت Doze از سیستم عامل اندروید مارشمالو باعث شده است این مشکلات ایجاد شود. به هر حال، گوگل توضیح داد ظرف چند روز آینده این مسئله را برطرف می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا