خاورمیانه پرفروش‌ترین منطقه جهان برای گوشی هوشمند

به گزارش موبنا، اگرچه منطقه خاورمیانه و آفریقا استقبال گسترده‌ای از نسل جدید گوشی‌های هوشمند انجام داد، ولی این روند برای همه شرکت‌های موبایل‌ساز مثبت نبود. در این منطقه سامسونگ بزرگترین فروشنده تلفن همراه بود که البته سهم آن با کاهش ۸.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۴۱.۱ درصد رسید. هوواوی در …

به گزارش موبنا، اگرچه منطقه خاورمیانه و آفریقا استقبال گسترده‌ای از نسل جدید گوشی‌های هوشمند انجام داد، ولی این روند برای همه شرکت‌های موبایل‌ساز مثبت نبود.

در این منطقه سامسونگ بزرگترین فروشنده تلفن همراه بود که البته سهم آن با کاهش ۸.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۴۱.۱ درصد رسید. هوواوی در رتبه دوم بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه خاورمیانه قرار گرفت و با رشد ۲.۳ درصدی نسبت به فصل سوم سال قبل ۹.۳ درصد از این بازار را در اختیار گرفت.

شرکت آفریقایی Tecno که گوشی هوشمند تولید می‌کند، در رتبه سوم این لیست رار گرفت و توانست با رشد ۴.۸ درصدی سهم خود ۸.۲ درصد از بازار را در فصل سوم ۲۰۱۵ به دست آورد.

شرکت TCL-Alcatel با تصاحب سهم ۴.۵ درصدی در رتبه چهارم این لیست ایستاد و اپل هم با سهم ۳.۹ درصدی در بازار گوشی‌های هوشمند خاورمیانه و آفریقا رتبه پنجم را به دست آورد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا