LG G5 مجهز به دو نمایشگر مجزا

به گزارش موبنا، در آخرین خبرها گفته شده است که این محصول مانند گوشی هوشمند V10 ال‌جی دو نمایشگر مجزا دارد تا خدمات بهتر و کارآمدتری را در اختیار کاربران قرار دهد. به جز نمایشگر اصلی دستگاه، شرکت ال‌جی برای این محصول یک صفحه‌نمایش ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسلی در نظر گرفته است که البته این …

به گزارش موبنا، در آخرین خبرها گفته شده است که این محصول مانند گوشی هوشمند V10 ال‌جی دو نمایشگر مجزا دارد تا خدمات بهتر و کارآمدتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

به جز نمایشگر اصلی دستگاه، شرکت ال‌جی برای این محصول یک صفحه‌نمایش ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسلی در نظر گرفته است که البته این نوع طراحی سال ۲۰۱۶ میلادی در بسیاری از گوشی‌های ال‌جی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرچمدار بعدی گوشی‌های ال‌جی همچنین دو لنز مجزا برای دوربین اصلی خود دارد و این طور که منابع آگاه اعلام کردند، این دوربین دوگانه با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و با زاویه ۱۳۵ درجه تصویربرداری می‌کند.

این دو لنز دورانی می‌توانند قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهند و گوشی هوشمند G5 را از تمام پرچمداران موجود در بازار متمایز کنند. برای این دو لنز فلش LED و فوکوس لیزری هم در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند به گونه‌ای ساخته شده است که به عینک‌های واقعیت مجازی و صفحه‌کلید سخت‌افزاری مجزا هم متصل می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا