گوشی میان‌رده ال‌جی با بدنه فلزی عرضه شد

به گزارش موبنا، ال‌جی پس از گذشت سه ماه هم‌اکنون تصمیم گرفته است گوشی هوشمند مذکور را وارد بازار جهانی کند و از این رو فروش Class از امروز در اروپا، آمریکا و کشورهایی آسیایی آغاز شده است که البته این گوشی در خارج از کره جنوبی با نام LG Zero عرضه می‌شود. این گوشی …

به گزارش موبنا، ال‌جی پس از گذشت سه ماه هم‌اکنون تصمیم گرفته است گوشی هوشمند مذکور را وارد بازار جهانی کند و از این رو فروش Class از امروز در اروپا، آمریکا و کشورهایی آسیایی آغاز شده است که البته این گوشی در خارج از کره جنوبی با نام LG Zero عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند برای نخستین بار در خارج از کره جنوبی با دو رنگ نقره‌ای و طلایی وارد ایتالیا شد و قیمت آن برای ساکنان این کشور ۲۹۹ یورو معادل ۳۲۰ دلار بود. البته باید توجه داشت این محصول پیش‌تر در کره جنوبی با حدود قیمت ۳۴۵ دلار عرضه شده بود.

شرکت ال‌جی اعلام کرد این محصول طی چند هفته آتی وارد آمریکا می‌شود و به مرور زمان دیگر کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند.

در صفحه رسمی ال‌جی روی شبکه اجتماعی توئیتر گفته شد که شرکت مخابراتی AT&T وظیفه عرضه این گوشی هوشمند میان‌رده را برعهده گرفته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا