«آیفون ۶ پلاس» آتش گرفت

تعدد آتش‌سوزی در این نوع باتری باعث شده تا هم‌اکنون محققان درپی یافتن باتری‌های امن‌تر باشند، مطابق گزارشی که از شبکه خبری FOX 5 پخش شد، یک مرد به‌نام David Grimsley ادعا می‌کند آی‌فون ۶ پلاس او هنگام شارژشدن آتش گرفته است. Grimsley می‌گوید آتش‌سوزی به‌همراه جرقه و شعله بوده است و می‌توانست کل ساختمان …

تعدد آتش‌سوزی در این نوع باتری باعث شده تا هم‌اکنون محققان درپی یافتن باتری‌های امن‌تر باشند، مطابق گزارشی که از شبکه خبری FOX 5 پخش شد، یک مرد به‌نام David Grimsley ادعا می‌کند آی‌فون ۶ پلاس او هنگام شارژشدن آتش گرفته است. Grimsley می‌گوید آتش‌سوزی به‌همراه جرقه و شعله بوده است و می‌توانست کل ساختمان را طعمه حریق کند، او اضافه می‌کند تنها پاسخ اپل به این اتفاق ارسال یک تلفن‌همراه جدید برای او بوده است، دیوید در این حادثه دچار هیچ جراحتی نشده و موفق به فرار شده است.
«آیفون 6 پلاس» آتش گرفت

Grimsley پس از این حادثه به‌نوعی دچار پارانویید ( نوعی بیماری که منجر به سوء ظن می‌شود ) شده است، او می‌گوید زمانی که گوشی خود را به‌شارژ متصل می‌کند آن را در محلی که ممکن است دچار آتش‌سوزی بشود قرار نمی‌دهد زیرا می‌ترسد این اتفاق دوباره تکرار شود. آتش‌سوزی در تلفن‌های همراه بیشتر زمانی اتفاق می‌افتد که از شارژرهای غیر اصل استفاده شود اما در رابطه با علت آتش‌سوزی آی‌فون این مرد هنوز چیزی مشخص نیست.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا