پیشنهاد جست‌وجوگر گوگل برای دانلود ابزارهای موبایلی کاربردی

به گزارش موبنا، زمانی که کاربران کلیدواژه مدنظر خود را در این سایت اینترنتی جست‌وجو می‌کنند، یک پیام کوتاه با محتوای زیر برای آنها نمایان می‌شود: «در اختیار گرفتن بهترین ابزارهای گوگل برای اندروید و iOS». این پیام کوتاه در اصل یک لینک اینترنتی است که وقتی کاربران روی آن کلیک می‌کنند، وارد لیستی از …

به گزارش موبنا، زمانی که کاربران کلیدواژه مدنظر خود را در این سایت اینترنتی جست‌وجو می‌کنند، یک پیام کوتاه با محتوای زیر برای آنها نمایان می‌شود: «در اختیار گرفتن بهترین ابزارهای گوگل برای اندروید و iOS».

این پیام کوتاه در اصل یک لینک اینترنتی است که وقتی کاربران روی آن کلیک می‌کنند، وارد لیستی از مجمموعه ابزارهای کاربردی موبایلی می‌شوند که گوگل بارگذاری و نصب آنها را برای دو سیستم عامل اندروید و iOS پیشنهاد کرده است.

لیست ابزارهای اندرویدی مرورگر اینترنتی Chrome، Google Maps، Google Photos، Google Translate و YouTube را شامل می‌شود.

در این لیست همچنین نام ابزارهای محبوبی چون Snapseed، Gmail، Hangout و Google Drive هم به چشم می‌خورد. البته باید توجه داشت بسیاری از این ابزارها به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های اندرویدی نصب شده‌اند.

زمانی که کاربران روی لینک مربوط به ابزارهای iOS کلیک می‌کنند هم لیست بلندی از اپلیکیشن‌ها مخصوص آیفون و iPad را می‌بینند. در این لیست هم کاربران انواع ابزارهای کاربردی ارایه شده از سوی گوگل را در اختیار دارند و می‌توانند آنها را به صورت رایگان نصب کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا