کاربران ویندوز ۱۰ فعلا منتظر نقشه HERE بمانند

به گزارش موبنا، ولی آخرین اخبار رسیده حاکی از آن است که برخی از این حفره‌ها برطرف شده است و کاربران ویندوزی از امروز می‌توانند ابزار موبایلی HERE Transit را در اختیار بگیرند و آن را روی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ بارگذاری کنند. مایکروسافت اعلام کرد دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز …

به گزارش موبنا، ولی آخرین اخبار رسیده حاکی از آن است که برخی از این حفره‌ها برطرف شده است و کاربران ویندوزی از امروز می‌توانند ابزار موبایلی HERE Transit را در اختیار بگیرند و آن را روی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ بارگذاری کنند.

مایکروسافت اعلام کرد دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایلی تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی نمی‌توانند ابزار HERE Transit را نصب کنند. این ابزار به گونه‌ای ساخته شده است که ضمن در اختیار داشتن تمام مسیرها در سراسر جهان، به کاربر کمک می‌کند از کوتاه‌ترین و خلوت‌ترین مسیر به مقصد برسد.

به هر حال باید توجه داشت که این ابزار کاربردی فعلا با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی سازگاری ندارد و دستگاه‌هایی مانند Lumia 950، Lumia 950 XL و Lumia 550 نمی‌توانند آن را بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است حدود یک ماه قبل «پینو بونِتی» مدیر مرکز توسعه HERE اعلام کرد که به زودی تمام محصولات خود برای کاربران ویندوزی را حذف می‌کند و دسترسی آنها به خدمات خود را غیرممکن می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا