پوشش اینترنتی روستاهای ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، محمود قاسم‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه سرپرست جدید اداره مخابرات این شهرستان وزش بادهای فصلی و موسمی در بسیاری از مواقع را موجب آسیب‌زدن به تاسیسات زیرساختی منطقه از جمله شبکه مخابرات عنوان کرد. وی با بیان اینکه باید برای بهبود شبکه مخابراتی گام‌های موثرتری برداشته …

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، محمود قاسم‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه سرپرست جدید اداره مخابرات این شهرستان وزش بادهای فصلی و موسمی در بسیاری از مواقع را موجب آسیب‌زدن به تاسیسات زیرساختی منطقه از جمله شبکه مخابرات عنوان کرد.
وی با بیان اینکه باید برای بهبود شبکه مخابراتی گام‌های موثرتری برداشته شود، افزود: به دلیل وضعیت خاص توپوگرافی منطقه وضعیت مخابرات مناسب نیست و نیاز به بهبود وضعیت دارد.
فرماندار ماسال برطرف شدن مشکلات اینترنتی بخش شاندرمن و افزایش سرعت اینترنت را مورد تأکید مسئولان مخابراتی قرار داد.
وی با اشاره به اینکه برخی از مناطق روستایی ماسال از پوشش خوبی برای شبکه اینترنت برخوردار نیستند، تصریح کرد: اخیراً با ورود اداره مخابرات، انتظار می‌رود تا یک‌ سال‌و‌نیم دیگر تمام روستاها زیرپوشش شبکه اینترنتی ADSL قرار گیرند.
معاون شبکه مخابرات گیلان نیز در نشست مذکور با بیان اینکه خدمات اینترنتی پیش از این تنها توسط بخش‌خصوصی ارائه می‌شد، اظهار کرد: اقدام‌های لازم برای بهبود شبکه فیبر نوری ماسال در حال انجام است.
علیرضا پارسایی با اشاره به اینکه تمام تجهیزات سرعت تحول تکنولوژی در صنعت مخابرات هر پنج سال یک بار باید به‌روز رسانی شود، خاطرنشان کرد: تعویض سوئیچ مخابرات کل شهرستان ماسال از جمله برنامه‌های کوتاه مدت اداره مخابرات است.
به گزارش فارس، در جلسه مذکور جهانگیر بهشتی که پیش از این کارشناس مسئول بخش امور مشترکان مخابرات تالش بود، به عنوان سرپرست جدید اداره مخابرات این شهرستان معرفی و از تلاش «پورثابتی» رئیس سابق اداره مخابرات ماسال قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا