به‌زودی ابزار پیام‌رسان گوگل از راه می‌رسد

به گزارش موبنا، شرکت گوگل در ابزار ارتباطی جدید خود به صورت ویژه بر قابلیت انواع مختلف گفت‌وگو بین کاربران تاکید کرده است و منابع آگاه می‌گویند که این ابزار در مقایسه با نسخه‌های مختلفی که در بازار جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند کارآمدتر است. در این ابزار ارتباطی همان طور که هم‌اکنون پیام‌های خود …

به گزارش موبنا، شرکت گوگل در ابزار ارتباطی جدید خود به صورت ویژه بر قابلیت انواع مختلف گفت‌وگو بین کاربران تاکید کرده است و منابع آگاه می‌گویند که این ابزار در مقایسه با نسخه‌های مختلفی که در بازار جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند کارآمدتر است.

در این ابزار ارتباطی همان طور که هم‌اکنون پیام‌های خود را ارسال می‌کنید، انواع مختلف پیام را به دوستان می‌فرستید. با این وجود یک روبوت هوشمند برای این ابزار ارایه شده است که به صورت خودکار به همه سوالات شما در زمینه‌های مختلف هم پاسخ می‌دهد.

این روبوت از جست‌وجوگر اینترنتی گوگل استفاده می‌کند پاسخ مربوط به سوالات مختلف شما را پیدا کند. این طور که منابع آگاه می‌گویند، ابزار ارتباطی گوگل مانند دستیار دیجیتالی Google Now یا Siri اپل تعریف شده است و این بار به جای آنکه درخواست خود را به صورت صوتی اعلام کنید، می‌بایست آن را به صورت متنی بنویسید.

شرکت گوگل در جریان ساخت این ابزار موبایلی به شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاری امکان داده است تا روبوت‌های هوشمند خود را برای این محصول ارایه دهند و سرویس‌های ویژه برای آن عرضه کنند.

باید توجه داشت که گوگل تاکنون در عرصه شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی چندان موفق نبوده است. بیشتر کاربران از ابزار Google Talk به Hangout منتقل شدند و با این وجود، هنوز هم رضایت آنها جلب نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا