۲۰۱۶ سامسونگ گوشی‌های کمتری وارد بازار می‌کند

به گزارش موبنا، شرکت سامسونگ امسال با عرضه گوشی‌هایی مانند Galaxy J5 بر بازار محصولات میان‌رده تمرکز داشت و بر اساس آخرین تصمیمات خود در نظر دارد طی سال آتی هم به صورت ویژه گوشی‌های میان‌رده را وارد بازار جهانی کند. روزنامه Korea Times در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد میزان صادرات گوشی‌های سامسونگ در …

به گزارش موبنا، شرکت سامسونگ امسال با عرضه گوشی‌هایی مانند Galaxy J5 بر بازار محصولات میان‌رده تمرکز داشت و بر اساس آخرین تصمیمات خود در نظر دارد طی سال آتی هم به صورت ویژه گوشی‌های میان‌رده را وارد بازار جهانی کند.

روزنامه Korea Times در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد میزان صادرات گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میلادی ۱۲ درصد کاهش میابد و بر این اساس پیش‌بینی شده است در سال آینده بین ۴۲۰ تا ۴۳۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند ساخته شده در شرتک سامسونگ وارد بازار جهانی شود.

سامسونگ برای سال آینده توجه ویژه به سری محصولات Galaxy A دارد و البته در سری محصولات Galaxy J هم محصولات گسترده‌ای را به دست کاربران جهانی می‌رساند.

البته در کنار اینها پرچمدار محصولات سامسونگ یعنی Galaxy S7 هم در سال جدید عرضه می‌شود. ولی شرکت کره‌ای سامسونگ تصمیم گرفت است به صورت ویژه تمرکز خود را بر گوشی‌های میان‌رده معطوف کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا