به کمک گوگل تابلوها را صاف روی دیوار نصب کنید

به گزارش موبنا، آن دسته از کاربرانی که دستگاه موبایلی اندرویدی را مورد استفاده قرار می‌دهند، اگر در فروشگاه اینترنتی Play Store عبارت Bubble Level یا Spirit Level را جست‌وجو کنند به نتایج جالبی می‌رسند. با این جست‌وجو لیست تمامی ابزارهای موبایل که نام مشابه دارند برای شما نمایان می‌شود. ولی نخستین ابزار موبایلی که …

به گزارش موبنا، آن دسته از کاربرانی که دستگاه موبایلی اندرویدی را مورد استفاده قرار می‌دهند، اگر در فروشگاه اینترنتی Play Store عبارت Bubble Level یا Spirit Level را جست‌وجو کنند به نتایج جالبی می‌رسند.

با این جست‌وجو لیست تمامی ابزارهای موبایل که نام مشابه دارند برای شما نمایان می‌شود. ولی نخستین ابزار موبایلی که در این لیست ارایه می‌شود را گوگل ساخته است.

زمانی که اپلیکیشن مذکور را روی گوشی هوشمند خود نصب می‌کنید، به راحتی می‌توانید اطلاعات مفیدی در مورد موقعیت جغرافیایی خود به دست آورید. این ابزار از سیستم مغناطیسی گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند.

برای این کار می‌بایست بخش پشتی گوشی خود را به صورت کاملا صاف روی زمین بگذارد و سپس با اجرای نرم افزار میزان شیب زمین، ارتفاع از سطح دریا و … را محاسبه کنید.

به خاطر داشته باشید که برای به دست آوردن اطلاعات دقیق، می‌بایست سیستم مغناطیسی گوشی هوشمند خود را تنظیم کنید و گوشی را در محلی بگذارید که زیر آن کاملا صاف باشد. در غیر این صورت اطلاعات به دست آمده دقیق نخواهد بود.

این ابزار موبایلی به عنوان مثال کمک می‌کند به راحتی تابلوها را صاف روی دیوار نصب کنید چیدمان منزل خود را بهتر انجام دهید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا