گوشی بعدی موتورولا با سیستم لوله‌کشی خنک می‌شود

به گزارش موبنا، شرکت موتورولا هم‌اکنون طراحی مدل بعدی Style را به اتمام رسانده است و برخی منابع آگاه که در سیستم داخلی موتورلا کار می‌کنند، اطلاعات اولیه در مورد این گوشی هوشمند را منتشر کردند. مهم‌ترین قابلیت به کار رفته در این گوشی هوشمند که آن را از تمام محصولات مشابه در بازار جهانی …

به گزارش موبنا، شرکت موتورولا هم‌اکنون طراحی مدل بعدی Style را به اتمام رسانده است و برخی منابع آگاه که در سیستم داخلی موتورلا کار می‌کنند، اطلاعات اولیه در مورد این گوشی هوشمند را منتشر کردند.

مهم‌ترین قابلیت به کار رفته در این گوشی هوشمند که آن را از تمام محصولات مشابه در بازار جهانی مجزا می‌کند، استفاده از لوله‌های خنک کننده برای کاهش دمای گوشی است.

این لوله‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دمای تراشه مرکزی را پایین می‌آورند و زمانی که کاربر به مدت طولانی و به صورت سنگین از دستگاه استفاده می‌کند، آن را خنک می‌کنند.

البته باید گفت که شرکت‌های مایکروسافت و سونی در گوشی‌های Lumia 950 و Xperia Z5 Premium از این فناوری استفاده کردند تا دمای تراشه مرکزی Snapdragon 810 را پایین بیاورند. ولی منابع آگاه می‌گویند لوله‌های خنک کننده موتورولا فناوری کاملا متفاوتی دارند.

به هر حال شرکت موتورولا قصد دارد در سال میلادی از تراشه Snapdragon 820 استفاده کند این تراشه که قدرت و توان زیادی دارد، دمای زیادی هم تولید می‌کند و از هم‌اکنون باید روشی برای خنک کردن آن ارایه شود.

علاوه بر سیستم خنک کننده مذکور، این گوشی هوشمند بدنه فلزی یکپارچه دارد و نخستین گوشی پیشرفته موتورولا با بدنه فلزی محسوب می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا