رونمایی موتورولا از گوشی ۲۰۰ مگاپیکسلی! (+عکس)

موتورولا به‌طور رسمی تأیید کرد که گوشی جدیدی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل در ماه ژوئیه (تیر و مرداد ۱۴۰۱) معرفی می‌کند که احتمالاً به موتورولا Frontier که مدت‌ها شایعه شده مربوط می‌شود.

موبنا – تیزر جدید از حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به‌عنوان «معیاری جدید برای تجربه تصویر» تبلیغ می‌کند.

رونمایی موتورولا از گوشی 200 مگاپیکسلی!

طبق گزارش‌های قبل، پیش‌بینی می‌شود موتورولا از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ استفاده کند. این حسگر می‌تواند تصاویر ۱۲٫۵ یا ۵۰ مگاپیکسلی را ازطریق پیکسل‌بندی و الگوریتم remosaicing مبتنی‌بر یادگیری عمیق خود تولید کند. همچنین از فیلم‌برداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

رونمایی موتورولا از گوشی 200 مگاپیکسلی!

موتورولا همچنین قبلاً تأیید کرد که روی گوشی‌ای مجهز به تراشه +Snapdragon ۸ Gen 1 کار می‌کند و شاید همان دستگاهی باشد که برای اولین‌بار از حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

رونمایی موتورولا از گوشی 200 مگاپیکسلی!

براساس شایعات، موتورولا Frontier به‌صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی POLED با لبه‌های خمیده، نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۴۴ هرتز و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسل مجهز خواهد شد. از سوی دیگر در گزارشی گفته شد که گوشی مذکور با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه می‌شود. گفتنی است که گوشی آینده موتورولا احتمالاً دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سیمی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم متغیر بین ۳۰ و ۵۰ وات خواهد بود.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا