اوضاع مالی بلک‌بری بهتر شد

به گزارش موبنا، شرکت بلک‌بری در سومین سه ماهه سال ۲۰۱۵ میلادی موفق شد در مجموع ۵۵۷ میلیون دلار درآمد کسب کند که این رقم هم از پیش‌بینی‌ قبلی ۴۸۸.۸ میلیون دلاری بیشتر بود. البته بلک‌بری توضیح داد که در این دوره زمانی سود بسیار اندکی کسب کرده‌ است و به طور دقیق‌تر، به‌ازای هر …

به گزارش موبنا، شرکت بلک‌بری در سومین سه ماهه سال ۲۰۱۵ میلادی موفق شد در مجموع ۵۵۷ میلیون دلار درآمد کسب کند که این رقم هم از پیش‌بینی‌ قبلی ۴۸۸.۸ میلیون دلاری بیشتر بود.

البته بلک‌بری توضیح داد که در این دوره زمانی سود بسیار اندکی کسب کرده‌ است و به طور دقیق‌تر، به‌ازای هر سهم خود تنها یک سنت سود به دست آورده است.

در سه ماهه سوم امسال شرکت بلک‌بری نخستین گوشی هوشمند اندرویدی خود را وارد بازار جهانی کرد و توانست در این دوره زمانی در مجموع ۷۰۰ هزار دستگاه گوشی را به فروش رساند. البته تعداد دستگاه‌های فروخته شده از گوشی اندرویدی Priv بلک‌بری منتشر نشد.

فروش گوشی‌های بلک‌بری کمتر از پیش‌بینی‌های وال استریت بود. شرکت بلک‌بری در این فصل از بخش سخت‌افزاری خود ۲۲۲.۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد که این رقم از درآمد مدت مشابه سال قبل کمتر بود و نسبت به درآمد ۲۰۱ میلیون دلاری فصل دوم ۲۰۱۵ افزایش یافت.

«جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری به سرمایه‌گذاران این شرکت توضیح داد که مهم‌ترین اولویت بلک‌بری این است که فروش گوشی‌های خود را افزایش دهد و این اتفاق در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا