لیست محبوب‌ترین کلیدواژه‌های جست‌وجو شده در گوگل طی سال ۲۰۱۵

به گزارش موبنا، شرکت گوگل این لیست را به تفکیک کشورها، موضوعات جست‌وجو شده، و حتی در مقایسه با لیست سال‌های قبل منتشر کرد تا مشخص شود کاربران آنلاین چه مواردی را بیشتر مورد توجه قرار داده‌اند. بر اساس این لیست، ۱۰ کلیدواژه برتر که کاربران جهانی طی سال ۲۰۱۵ میلادی در گوگل جست‌وجو کردند، …

به گزارش موبنا، شرکت گوگل این لیست را به تفکیک کشورها، موضوعات جست‌وجو شده، و حتی در مقایسه با لیست سال‌های قبل منتشر کرد تا مشخص شود کاربران آنلاین چه مواردی را بیشتر مورد توجه قرار داده‌اند.

بر اساس این لیست، ۱۰ کلیدواژه برتر که کاربران جهانی طی سال ۲۰۱۵ میلادی در گوگل جست‌وجو کردند، ترکیبی از محصولات سرگرمی و اخبار فوری است و عبارتی که در این سال بیشتر از همه جست‌وجو شده Lamar Odom بوده است. عبارت Lamar Odom نام یکی از ستارگان بازنشسته NBA است.

پس از این نشریه Charlie Hebdo که دفتر آن در پاریس مورد حملات تروریستی قرار گرفت، در لیست ۱۰ کلید واژه برتر گوگل دیده شد.

دیگر کلماتی که در این لیست موجود هستند به قرار زیر معرفی شده‌اند: Jurassic World، Paris، Furious 7، Fallout 4، Ronda Rousey، Caitlyn Jenner، و American Sniper.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا