اپل و IBM صدمین ابزار موبایلی مشترک را تولید کردند

به گزارش موبنا، طی سال ۲۰۱۵ میلادی این دو شرکت انواع مختلف ابزارها و نرم‌افزارهای سازمانی را به صورت مشترک روانه بازار کردند که امروز صدمین ابزار موبایلی ساخته شده توسط این دو شرکت روی فروشگاه اینترنتی App Store قرار گرفت. این ابزار موبایلی ۱۰۰ IBM MobileFirst نام داشت که به صورت مشترک در دو …

به گزارش موبنا، طی سال ۲۰۱۵ میلادی این دو شرکت انواع مختلف ابزارها و نرم‌افزارهای سازمانی را به صورت مشترک روانه بازار کردند که امروز صدمین ابزار موبایلی ساخته شده توسط این دو شرکت روی فروشگاه اینترنتی App Store قرار گرفت.

این ابزار موبایلی ۱۰۰ IBM MobileFirst نام داشت که به صورت مشترک در دو شرکت IBM و اپل به تولید رسید.

این ابزار موبایلی برای کلان داده‌ها و تحلیل قابلیت‌های سازمانی عرضه شد و شرکت اپل آن را به صورت اختصاصی در اختیار کسب و کارها قرار داد.

ابزارهایی که دو شرکت مذکور به صورت مشترک عرضه کرده‌اند ۱۴ صنعت مختلف و ۶۵ تخصص متفاوت از جمله محصولات مصرفی، اتوماسیون، خدمات مالی، خرده‌فروشی، خدمات درمانی، حمل و نقل، محصولات شیمیایی و نفت را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش‌های موجود، ۴۸ درصد ابزارهای جدیدی که اپل و IBM به صورت مشترک عرضه کرده‌اند، طی یک ماه گذشته به دست سازمان‌ها رسیده است.

«چارلز کینگ» مدیر مرکز Pund-IT در این خصوص گفت: «عرضه صدمین ابزار مشترک این دو شرکت برای سازمان‌ها یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود و می‌تواند آینده شرکت اپل در عرضه خدمات سازمانی را تضمین کند».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا