صاحبان گوشی‌های بلک‌بری ۲۰ ابزار رایگان هدیه بگیرند

به گزارش موبنا، از هم‌اکنون تا تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۱۵ همه صاحبان گوشی‌های هوشمند بلک‌بری در سراسر جهان می‌توانند در جشن بزرگ Festive Giveaway 2015 شرکت کنند و بدون پرداخت حتی یک سنت، ۲۰ ابزار موبایلی پولی را به صورت رایگان در اختیار بگیرند. این ابزارها در زمینه‌های مختلف ارایه می‌شوند و از مرورگر اینترنتی …

به گزارش موبنا، از هم‌اکنون تا تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۱۵ همه صاحبان گوشی‌های هوشمند بلک‌بری در سراسر جهان می‌توانند در جشن بزرگ Festive Giveaway 2015 شرکت کنند و بدون پرداخت حتی یک سنت، ۲۰ ابزار موبایلی پولی را به صورت رایگان در اختیار بگیرند.

این ابزارها در زمینه‌های مختلف ارایه می‌شوند و از مرورگر اینترنتی Evolution Browser گرفته تا سیستم مکان‌یاب گوشی PhoneFinder که تا پیش از این قیمت‌های مختلف داشتند، به صورت رایگان عرضه می‌شوند.

شرکت کانادایی بلک‌بری اعلام کرد با این طرح همه صاحبان گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل BlackBerry 10 می‌توانند ۲۰ ابزار پولی کاربردی را به صورت رایگان در اختیار بگیرند.

گوشی‌های بلک‌بری که می‌توانند این ابزارها را به صورت رایگان بارگذاری و نصب کنند شامل مدل‌های زیر می‌شوند: BlackBerry Z10، BlackBerry Q10، BlackBerry Z30، BlackBerry Z3، BlackBerry Q5، BlackBerry Passport، BlackBerry Passport Silver Edition، BlackBerry Classic، BlackBerry Design 9982 و BlackBerry Design 9983.

توجه داشته باشید بیشتر این ابزارهای کاربردی در حالت عادی بیش از ۳ دلار قیمت دارند و بر این اساس عرضه رایگان آنها می‌تواند یک هدیه قابل ملاحظه برای کریسمس امسال باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا