پیش‌فروش رسمی نخستین گوشی اندرویدی بلک‌بری آغاز شد

به گزارش موبنا، تولید این گوشی هوشمند اقدام دیگری از سوی بلک‌بری محسوب می‌شود تا از این طریق بتواند بار دیگر محبوبیت از دست رفته خود در بازار جهانی را برگرداند و این بار به کاربران جهانی بستگی دارد که از گوشی اندرویدی بلک‌بری استقبال کنند یا خیر. شرکت بلک‌بری تمام برنامه‌ریزی‌های خود برای عرضه …

به گزارش موبنا، تولید این گوشی هوشمند اقدام دیگری از سوی بلک‌بری محسوب می‌شود تا از این طریق بتواند بار دیگر محبوبیت از دست رفته خود در بازار جهانی را برگرداند و این بار به کاربران جهانی بستگی دارد که از گوشی اندرویدی بلک‌بری استقبال کنند یا خیر.

شرکت بلک‌بری تمام برنامه‌ریزی‌های خود برای عرضه جهانی این محصول را آغاز کرده است. ولی از روز گذشته مرکز Carphone Warehouse پیش‌فروش رسمی این گوشی هوشمند را آغاز کرد.

نکته مهم این است که با آغاز پیش‌فروش این محصول، شرکت Carphone Warehouse مشخصات کامل نخستین گوشی هوشمند اندرویدی بلک‌بری را هم منتشر کرد.

در این اقدام گفته شد گوشی هوشمند Priv نمایشگر لمسی ۵.۴ اینچی با کیفیت Quad HD را در خود جا داده که این نمایشگر به صورت منحنی ساخته شده است و تراشه مرکزی Snapdragon 808 با دو هسته ۱.۸ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۴۴ گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 418 توان مورد نیاز آن را تامین می‌کنند.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۸ مگاپیکسلی است که شامل حسگر MX230-S سونی می‌شود و همراه با فلش LED با کیفیت ۴ هزار پیکسل تصویربرداری می‌کند.

روی این گوشی هوشمند نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است و البته کاربران می‌توانند تمامی ابزارها و خدمات ویژه بلک‌بری را در آن مورد استفاده قرار دهند.

شرکت Carphone در نظر دارد گوشی هوشمند Priv بلک‌بری را همراه با قرارداد دو ساله با تعرفه ماهانه ۴۹ پوند به فروش برساند و بر این اساس هنوز قیمت مدل ویژه آن بدون قرارداد مخابراتی اعلام نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا