نخستین گوشی اندرویدی بلک‌بری به‌زودی تخفیف می‌خورد

به گزارش موبنا، «جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری طی مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که شرکت او در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی نتایج مالی بهتر از پیش‌بینی‌های قبلی را به دست آورده است و اوضاع مالی آن بهبود یافته است. این شرکت کانادایی در دوره زمانی یاد شده موفق شد ۷۰۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند …

به گزارش موبنا، «جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری طی مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که شرکت او در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی نتایج مالی بهتر از پیش‌بینی‌های قبلی را به دست آورده است و اوضاع مالی آن بهبود یافته است.

این شرکت کانادایی در دوره زمانی یاد شده موفق شد ۷۰۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند که در این فرآیند Priv توانست فروش گوشی‌های بلک‌بری را افزایش دهد.

«جان چِن» طی صحبت‌های خود خبر خوبی برای علاقمندان به گوشی Priv داشت و توضیح داد که این حصول را با تخفیف به دست کاربران جهانی می‌رساند.

مدیرعامل بلک‌بری اعلام کرد که از فوریه ۲۰۱۶ همزمان با برگذاری کنفرانس جهانی MWC در بارسلونا اسپانیا، نخستین گوشی اندرویدی آنها با تخفیف قابل ملاحظه در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

قرار است این کنفرانس در روزهای ۲۲ تا ۲۵ فوریه ۲۰۱۵ در باسلونا برگزار شود و چِن برای رقابت با دیگر تولیدکنندگان تلفن همراه می‌خواهد Priv را با تخفیف قیمت بفروشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا